Online marketing in de bouw

4 februari 2015 | Auteur: | Posted in Internet, SEO

In alle sectoren is online marketing steeds belangrijker aan het worden. Zo ook in de bouw, waar men het in de bouw voorheen moest hebben van de naamsbekendheid en online advertenties is ook in de bouw het een en ander aan het veranderen. De schermen bij projecten zijn nog steeds erg waardevol, maar er is een nieuw kanaal bij gekomen. Online is ook in de bouw wereld steeds belangrijker aan het worden. Denk eens terug aan vroeger, als je op zoek was naar een bouwbedrijf in Bunnik of Houten, dan zocht je via de telefoongids. Tegenwoordig gebeurt dit via Google, men zoekt naar “bouwbedrijf Bunnik” of “bouwbedrijf Houten” en steeds minder via de telefoongids.

Deze verandering wordt door vele bedrijven, ook in andere sectoren nog onvolledig opgepakt. De waard ervan online marketing komt uit tal van onderzoeken naar voren. Door de vaak grote zoekvolumes binnen doekmachine is het dan ook erg waardevol voor een bedrijf om goed gevonden te worden. Er zullen nieuwe potentiële klanten naar het bedrijf worden geleid. Dit is niet alleen goed voor de omzet, maar ook de naamsbekendheid zal toenemen.

Online marketing bestaat niet alleen uit de positie binnen de zoekmachine, maar er zijn meer vormen. Denk aan e-mailmarketing of retargeting. Met de laatste ben je waarschijnlijk minder bekend, dit zijn banners die je achtervolgen zoals de kleding giganten van ons land doen na een bezoek aan de website. Er zijn vormen mogelijk, het totaal pakket is vaak het beste, als hier geen budget voor is dan is het goed om contact op te nemen met specialist om je te laten adviseren wat voor jou de beste methode is.

Auteur:

This author has published 16 articles so far. More info about the author is coming soon.

Comments are closed.