5 manieren van klagen op Social Media

9 augustus 2013 | Auteur: | Posted in Gezondheid

Steeds vaker grijpen consumenten social media aan om te klagen over een product of dienst. Dagelijks zijn webcare teams van veel bedrijven bezig om deze klagers te woord te staan. Hoe om te gaan met deze klagers bezorgd diezelfde webcare teams vaak de nodige zorgen. Both social media helpt bedrijven om dit succesvol te implementeren.

Er zijn grofweg 5 verschillende types zijn om deze klagers in op te delen. De types die worden onderscheiden zijn: – Meek customers – Agressive customers – High Roller customers – Opportunist customers – Chronic complaining customers

Soms leveren klachten ook erg vermakelijke gesprekken op. Het webcare team van de NS (@ns_online) zal inmiddels de nodige ervaring hebben met klachten op de verschillende social media, maar deze week kregen zij wel een heel bijzondere klager. Niemand minder dan Donald Duck vroeg zich af waarom hij nog geen trein had gezien en wou weten waar deze bleef. De NS reageerde scherp en op grappige wijze en er ontstond een leuk gesprek.

Het orginele blog staat op Both social media

Auteur:

This author has published 18 articles so far. More info about the author is coming soon.

Comments are closed.