Folders drukken voor je nieuwe product

20 oktober 2014 | Auteur: | Posted in Nieuws

Wanneer je als onderneming een nieuw product op de markt brengt, wil je deze zoveel mogelijk onder de aandacht brengen van je doelgroep. Dit kan op verschillende manieren, die je het beste kunt combineren om een maximaal resultaat te halen. Wanneer je als bijvoorbeeld een wasmiddelproducten een nieuw revolutionair wasmiddel op de markt wil brengen, dan heb je de beschikking over meerdere reclamekanalen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het maken van een tv commercial in combinatie met het uitdelen van een folder in de supermarkt. Door het uitzenden van een tv commercial bereik je een groot deel van je doelgroep, maar waarschijnlijk niet je gehele doelgroep. Folders drukken en deze uitdelen in bijvoorbeeld de supermarkt kan een aanvulling zijn van je marketingcampagne.

Een folder is een stuk drukwerk dat bestaat uit een enkel blad dat meerdere malen gevouwen is, of meerdere bladen die eenmaal gevouwen zijn. Hier komt ook de naam vandaan, to fold is Engels voor vouwen. Een folder verschilt van andere vormen van drukwerk, omdat een folder meerdere pagina’s heeft, maar niet in gebonden door bijvoorbeeld nietjes. Het creëren van meerdere pagina’s wordt gedaan door het dubbelvouwen.

Een folder dient meestal als reclamemiddel of als manier om neutrale informatie te verspreiden. Hierbij kun je denken aan het verspreiden van informatie bij een medicinaal product. Bij een doosje met allergiepillen die je van de apotheek krijgt, zit ook vaak een folder. Deze folder informeert over het betreffende medicijn.

Auteur:

This author has published 154 articles so far. More info about the author is coming soon.

Comments are closed.