Buitenkans, online vindbaar zijn

29 oktober 2014 | Auteur: | Posted in SEO

Het is iets wat je vast vaker gehoord hebt, mensen die opscheppen over die ene kans die zij pakten, maar niemand anders. Erg bekend, het zien van kansen. Het is maar sommige mensen gegund. Toch zijn er mensen die finaal langs alle kansen kijken die zij krijgen, ook al wordt het op een bordje voorgeschoteld.

Bedrijven kennen het waarschijnlijk wel, maar willen het niet horen of zien. Er zijn nog steeds bedrijven zonder een website! Maar het niet zo dat het hebben van een website genoeg is. Je moet er mee bezig zijn. Online vindbaarheid is namelijk iets waar bedrijven niet meer zonder kunnen. Als je niet op Google gevonden wordt, wordt je nergens gevonden. Want mensen zoeken niet meer op andere plaatsen.

Er zijn manieren om te zorgen dat mensen je wel vinden. Als je ervoor wilt betalen, kun je adwords adverteren. Op deze manier kun je bij bepaalde zoekwoorden in een advertentie erboven staan. Veel mensen zien je dan toch staan, zonder dat je er heel veel moeite voor deed. Je betaalt namelijk niet eens voor de dienst zelf, je betaalt pas als het echt werkt. Je stelt een bepaald budget in en je moet bijvoorbeeld 50 cent per klik betalen. Je stelt het maximum op 50 euro en je kan al heel vaak gevonden worden. Ook al klikken mensen niet, ze zien wel je naam bij het meest relevante zoekwoord staan. Dat zorgt ook al voor bekendheid.

Mocht je niet zo van de advertenties zijn, kun je er ook voor zorgen dat je een toppositie Google krijgt door middel van linkbuilding. Je zorgt ervoor dat Google je site zo goed waardeert dat hij vind dat je bij de jouw gekozen zoekwoorden bovenaan staat. Dit is echter wel veel werk. Maar als je eenmaal in de top 3 staat, zal je dat goed merken.

Auteur:

This author has published 12 articles so far. More info about the author is coming soon.

Comments are closed.