‘Goedkopekoffiebekers.nl in een nieuw jasje gestoken’

12 augustus 2015 | Auteur: | Posted in Eten en drinken, Internet

Groningen, 12 augustus 2015 – De website Goedkopekoffiebekers.nl heeft onlangs een nieuwe uitstraling gekregen. De webshop, marktleider op het gebied van onder andere koffiebekers, was toe aan een webshop met meer mogelijkheden. Op 15 juli is de nieuwe website gelanceerd en zowel het bedrijf zelf als de klanten, zijn er zeer tevreden mee.

Het bedrijf

Goedkopekoffiebekers.nl is opgericht in 2011 en is snel uitgegroeid tot marktleider op het gebied van alle koffiebenodigdheden. Het bedrijf heeft een groot assortiment koffiebekers en scoort online een 9.3 op klanttevredenheid. De website biedt alle producten aan die nodig zijn om een koffiehoek compleet te maken. De producten variëren van koffiebekers en roerstaafjes tot plastic bierbekers. Goedkopekoffiebekers.nl staat vooral bekend om het bedrukken van de koffiebekers met bijvoorbeeld een bedrijfslogo. Grote bedrijven als Jumbo Supermarkten, Rabobank, Peugeot en Brand Oil zijn al tevreden klanten van het groeiende bedrijf.

Het relatief jonge bedrijf kan de koffiebekers zeer goedkoop leveren en pretendeert dat dit komt doordat ze alle stappen van het proces zelf uitvoeren. Zo heeft de webshop niet alleen een kleine fabriek in Groningen maar ook een fabriek in China, waar alleen Nederlandse werknemers de koffiebekers produceren. Daarnaast ontwerpt het bedrijf de koffiebekers zelf, slaan zij de bekers zelf op en versturen zij de producten zelf.

De nieuwe website

www.Goedkopekoffiebekers.nl heeft dan wel een nieuwe uitstraling gekregen, de herkenbaarheid van het bedrijf is nog steeds hetzelfde. De typerende oranje kleur en het logo zijn hetzelfde gebleven. Het nieuwe ontwerp heeft er vooral voor gezorgd dat de klanten een beter overzicht van alle producten hebben en ook makkelijker de verschillende producten kunnen vergelijken. Daarnaast is het nu nog makkelijker geworden om een offerte aan te vragen. Door middel van een handige tool waarmee direct achtergrondinformatie opgevraagd wordt, kunnen klanten hun gegevens achterlaten. Ook is de website toegankelijker geworden voor mobiele bezoekers, de website is nu namelijk totaal ‘mobile responsive’. Tenslotte heeft de nieuwe website een bedrijfsfilm gekregen, waarin onder andere de directeur van Goedkopekoffiebekers.nl aan het woord komt en waar een kleine glimp opgevangen kan worden van de productie.

De website is nog maar net gelanceerd en de directie en de werknemers van het bedrijf zijn er nu al zeer content mee. De website is overzichtelijker geworden en hier zijn ook de klanten het volledig mee eens. De webshop hoopt met de nieuwe uitstraling de klanten een overzichtelijker aanbod te geven en nog meer klanten tevreden te stellen.

Auteur:

This author has published 1 articles so far. More info about the author is coming soon.

Comments are closed.