Laat je zonnige kant zien

30 december 2014 | Auteur: | Posted in Gezondheid

Elke eigenaar van een bedrijf weet hoe cruciaal het is om een stabiele aanloop van klanten te hebben voor een aanhoudende groei van de onderneming. De inspanning voor de verkoop en marketing is de drijvende kracht achter de zaak en verscheidene kanalen worden aangewend om reguliere handel te genereren. Niemand kan de waarde in twijfel trekken van handel door online verkopen naast de traditionele manier van het aantrekken van nieuwe klanten en ze loyaal houden. Online verkopen zijn niet alleen een aanvulling op offline verkopen, in de huidige wereld is het de enige manier van zaken doen voor sommigen aan het worden. Maar tot nu toe moesten bedrijfseigenaren mensen inhuren die hun bedrijf online konden zetten en hen promoten met behulp van verschillende methoden om gevonden te kunnen worden bij de grote zoekmachines en hoog in de resultaten te verschijnen tussen de miljoenen anderen die wereldwijd dezelfde producten of diensten aanbieden. Het was een relatief ongemakkelijke situatie, het nam veel tijd in beslag en was natuurlijk duur omdat je afhankelijk bent van mensen om je zaak te promoten terwijl ze niet veel over het bedrijf weten. Hoewel het internet wereldwijd een scala aan mogelijkheden heeft gebracht, heeft het ook de concurrentie heftiger gemaakt voor eigenaren met beperkte middelen. Het vervagen van grenzen maakte het moeilijk voor bedrijfseigenaren om zichzelf te positioneren als lokale leveranciers die zich op klanten uit hun eigen buurt richten. De andere beperking was dat de klanten zaken niet konden onderscheiden die bij zijn of haar smaak pasten.

Met Googles innovatie Google Virtuele rondleiding wordt aan de lokale bedrijven een mogelijkheid gegeven om hun producten te etaleren. Eigenaren van winkels of etablissementen kunnen hun zaak in zoekresultaten krijgen in lokale + pagina’s, die het meest relevant zijn. Deze innovatieve dienst laat de klanten vooraf een kijkje nemen in de zaak in de advertentie. Deze virtuele rondleiding wordt weergegeven als een 360 graden virtuele tour van de binnen- en buitenkant van het bedrijfspand. De hele sfeer wordt virtueel nagemaakt om de klant bijna het gevoel te geven dat hij er echt is. De virtuele rondleiding garandeert niet alleen meer betrokkenheid, maar het helpt ook bij het verwerven van nieuwe klanten en zorgt dat zij gemakkelijker overtuigd worden en zich meer betrokken voelen met een garantie van Google zelf.

De Google virtuele rondleiding is eigenlijk een professioneel ontwikkelde en gepresenteerde virtuele tour die gemaakt is door fotografen die getraind en vertrouwd zijn door Google. De dienst is goedkoop aangezien het alleen de eenmalige kosten van een professionele fotoshoot omvat en geen andere kosten heeft. De dienst die wordt gehost op Google Maps, dient – naast de online verbinding – ervoor om verkeer naar de vestiging te dirigeren. Dit is een win-win situatie omdat het leidt tot een dubbele bron van verkeer en verkopen, online en offline.

De integratie van de resultaten van Google zoekopdrachten met Google Maps en Lokale + pagina’s, verbetert de zoekresultaten en maakt het vinden van zaken gemakkelijker.

Het gemak waarmee registreren en de exploitatie gaat, maakt het ideaal voor eigenaren van kleine zaken om zijn of haar advertentie te beheren en te bewerken, zonder afhankelijkheid van specialistische ontwikkelaars en zij kunnen zich volledig richten op het toepassen van hun expertise in het verbeteren en aanbieden van de beste klantenservice.

Origin: http://uwartikel.nl/747-laat-je-zonnige-kant-zien

Auteur:

This author has published 1 articles so far. More info about the author is coming soon.

Comments are closed.