Drankenhandel Antwerpen

31 juli 2015 | Auteur: | Posted in Gezondheid

Als drankenhandel Antwerpen komen wij regelmatig bij onze klanten over de vloer. Sommige klanten hebben een zaak die al jaren goed draait. Andere klanten willen een horecazaak starten en zijn op zoek naar een goed concept. Als Drankenhandel Antwerpen adviseren wij graag startende ondernemers over hun concept. Waar moet de startende horecaondernemer rekening mee houden bij het ontwikkelen van een concept?

1. Wat zijn de trends en ontwikkelingen in de markt.

Als drankenhandel Antwerpen hebben wij een goed zicht op de markt. We weten welke ondernemers waar aan het starten zijn en wat voor concepten zij gebruiken. De beste starters kiezen concepten die aansluiten bij de ontwikkelingen in de markt. Steeds meer mensen kiezen voor biologische en fairtrade producten, en restaurants die deze producten gebruiken doen het beter dan restaurants die het niet doen. Maar dat is nu. Wat zijn de trends van morgen?

2. Kies een uniqueselling point

Als drankenhandel regio Antwerpen zien wij helaas ook veel ondernemers die na een paar jaar kopje onder gaan met hun bedrijf. Een belangrijke reden is vaak dat ze geen uniqueselling point hebben. Mensen gaan naar tweesterrenrestaurant ’t Zilte omdat ze weten dat ze daar topkwaliteit eten krijgen. Bier Central trekt veel bierliefhebbers omdat daar meer dan twintig bieren van de tap verkrijgbaar zijn. Wat is de reden dat mensen naar uw restaurant willen gaan?

3. Kies een focus

Wij zien veel horecazaken die een slechte focus hebben. Dit soort zaken proberen van alle markten een graantje mee te pikken. Vaak werkt dit niet. Als je veel verschillende producten verkoopt heeft dit allerlei problemen tot gevolg. U hebt veel producten op voorraad en het duurt erg lang voor uw gerechten naar uw klant kan brengen. Maar belangrijker nog, waarschijnlijk blinkt u nergens in uit. De vertegenwoordigers van HLS, drankenhandel in Antwerpen, raden hun klanten vaak aan een focus te kiezen. Dan komt het succes vanzelf.

4. Denk na over een operationele strategie

Wat is de strategie van uw bedrijf. Wilt u zo snel mogelijk veel klanten afhandelen of wilt u ze een avondvullend diner aanbieden? Deze keuze moet doorklinken in alle keuzes die u maakt voor uw zaak.

5. Kies een goede aankleding van uw zaak

De aankleding van de zaak is een integraal onderdeel van de klantervaring. Klanten willen naast lekker eten een beleving en de juiste inrichting van de zaak helpt hierbij. De vertegenwoordigers van HLS, drankenhandel Antwerpen, merken dat veel horecaondernemers het belang van de inrichting van hun zaak onderschatten.

6. Kies de juiste prijzen

Het kiezen van de juiste prijzen is een belangrijk onderdeel van het concept. De prijzen moeten bij het kwaliteit van het voedsel en bij de beleving passen. Zijn de prijzen te laag? dan loopt u geld mis. Zijn de prijzen te hoog? Dan heeft u te weinig klanten.
Wilt u een horecaonderneming starten in de regio Antwerpen? De vertegenwoordigers van drankenhandel Antwerpen HLS helpen u graag bij het ontwikkelen van uw concept. Bent u benieuwd naar Drankenhandel Antwerpen prijslijst? Neem dan contact op met HLS via +32 (0)56 62 03 40 of kijk op www.hls.be

Auteur:

This author has published 5 articles so far. More info about the author is coming soon.

Comments are closed.